nedelja, 12. avgust 2012

Stenske poslikave


Nič ni bolj zabavnega od slikanja na steno!
Soba našega fanta je bila zeloooo pusta dokler se nista nanjo prismejala...ježica in zajček. Slikala sem jo (pre)dolgo, ker si nikoli nisem vzela časa, da bi jo dokončala, ampak zdaj je končno (se mi zdi) končana. Kakšna se ti zdi?

slika meri približno 150 cm x 130 cm




Če želiš, lahko poslikam tudi tvojo steno. Mogoče kakšen kuharski recept v kuhinji? Divja reka v kopalnici? Najljubši citat ali verz pesmi v spalnici? Veš, na katerem naslovu me najdeš...

2 komentarja:

  1. Super se mi zdi, da si ponudila to svojo sposobnost in nadarjenost še drugim. Enkrat v daljni prihodnosti, ko bova midva imela otroka (in ker jaz ne znam risati) te bom tudi jaz prosila za tako poslikavo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ok, imata v dobrem! :-)

    OdgovoriIzbriši