sobota, 25. avgust 2012

Ni ga čez dober sitz


Ob selitvi ustvarjalnega kotička se mi je nabrala cela vreča ostankov blaga, za katere sem vedno mislila, da bodo nekoč krpanka...ker trenutno nimam časa za šivanje, želela pa sem jih pospravit, sem se odločila, da jih uprabim v precej manj zahtevnem projektu - sineku sem naredila vrečo za sedenje. Kako?

Zbereš vse ostanke blaga in stare majice, hlače ... in ugotoviš, kako veliko vrečo si lahko privoščiš.

Iz blaga izrežeš 6 kosov v obliki svetnega lista (jaz sem prej naredila šablono iz časopisnega papirja) in 4 kroge za spodnji in zgornji del. 


Kose zašiješ po dolžini med seboj (prava stran blaga obrnjena noter; šivi so lahko dvojni, da bolj držijo). Ko prideš do zadnjih dveh, ju zašiješ do polovice ali malo več, da ostane odprtina, skozi katero kasneje napolniš vrečo. 

Zašite dele obrneš na pravo stran, napolniš vrečo z ostanki in ročno zašiješ luknjo. 

Ostali so ti še krogi. Najprej zašiješ po dva in dva skupaj, nato pa en sendvič našiješ na zgornjo stran vreče, kjer se stikajo kosi blaga, drugega pa na zgornjo stran. Sama sem jih prišila z debelejšo nitjo, da ne bi takoj popustila. 

That's all folks!

Mali je še premlad, da bi razumel, da je to vreča za sedenje, zato jo zdaj uporabljamo za vse drugo...glavno, da pride prav! 



Ni komentarjev:

Objavite komentar