sobota, 23. februar 2013

Menjaš?


Ob branju knjig in člankov o recikliranju oblačil se mi ves čas mota po glavi ideja, da si jih tudi jaz s kom zamenjam. Po tujini so take zamenjave zelo popularne, kar me sploh ne čudi glede na cene oblačil in dodatkov v trgovinah in polne omare cunjic, ki jih ne nosimo, pri nas doma. Ali pa sem samo jaz taka? :-)
Ideja je naslednja: greš čez svoja oblačila v omari in jih sproti sortiraš. Tista, ki jih z veseljm in pogosto nosiš, obesiš nazaj v omaro. Tista, ki so že preveč zategnjena ali izprana, daš na kup za ustvarjanje. Oblačila, ki so še vedno lepa in uporabna, samo ti se več ne znajdeš v njih, pa daš na kup za zamenjavo. 
Po pospravljanju si privoščiš odmor s kakšnim okusnim čajem ali kakavom in malico. 
Iz oblačil s kupa za ustvarjanje narediš kaj zanimivega na kakšen brezvezen deževen dan. (lahko nakupovalno vrečko, vrečo za sedenje...odvisno od tega, koliko teh oblačil imaš) Mogoče je kakšen kos še čisto uporaben, samo spremeniti mu moraš barvo.
Oblačila s kupa za zamenjavo fotografiraj - lahko tudi z mobilnikom. Slike in kratek opis pošlji na moj mail, jaz pa jih objavim na blogu. Če želiš kakšen kos oblačila z bloga, mi piši, pa ti posredujem naslov tistega, ki ga ponuja. 
Vsa oblačila, ki so namenjena menjavi, niso na voljo za odkup. Zato lahko v menjavi sodelujejo le tisti, ki so ostalim ponudili vsaj 3 svoja oblačila. Lahko ponudite tudi modne dodatke, nakit, ure, rute in šale, torbice...
Če oseba A želi torbico osebe B, ima potem oseba B možnost dobiti eno od stvari, ki jo ponuja oseba A. Ali pa B svoj bonus porabi pri osebi C, ki lahko potem nekaj vzame od A. Razumeš? 

Naj se stvari, ki jih ne uporabljamo, čimprej znajdejo pri nekom, ki jih bo z užitkom nosil. 

Za začetek sem počistila svojo omaro. Najdeš kaj zase?

belo krilo št.38 z nastavljivim pasom, dolžina pri mojih 167 cm do sredine kolen

zadnja stran

bež jeans oblekica nad koleni št.38

zadnja stran

ODDAN!

nebesno modre hlače št.38-40

zadnja stran

bela lahka romantična bluzica št.38
s skritimi rokavi


moder top z životkom št.38

gozdarsko zelena bluzica št.38


zadnja stran


kratke hlače, ki od sprednje strani izgledajo kot mini krilo, št.40

vaniljeva lahka bluzica št.40

siva zimska jakna št. 38

čokoladno rjavo žametno mini krilo št. 38-40

zadnja stran

sivo moder top št.38

oranžen lanen jopič št.38

zadnja stran

svečan jopič, šivan po meri št.38

vzorec na blagu
nebesno modra jaknica št.38


Ni komentarjev:

Objavite komentar