petek, 23. november 2012

Želje za FIMO delavnico


Prosila bi, da mi vsi, ki želite priti na delavnico, sporočite, kakšen izdelek si želite narediti.

Malo pobrskajte po spletu in poiščite ideje. Predlagam vam naslednje strani:

uradna stran proizvajalca    tu najdete vse možne dodatke, odtenke, veliko tehnik...
(oglejte si poglavje FIMO accessories)

spletna trgovina s pripomočki

stran o oblikovanju mase, tehnikah,...

tehnika mokume gane

blog FIMO navdušenke z mnogimi idejami



No, za kaj se bomo odločili?

Super bi bilo, da se naslednji teden dogovorimo, kateri material potrebujemo, da ga naročimo/kupimo...Predlagam, da delavnico izpeljemo 13. decembra. Ste za?

4 komentarji:

  1. Bolj gledam različne tehnike, bolj bi vse rada poskusila. Mika me trenutno predvsem mokuma gane in pa mogoče kakšen fototransfer-medaljon.Bomo videli, kaj bodo rekle ostale.
    Aja, pri nekaterih tvojih objavah mi je kar padlo v oči, kdaj si ti vzameš čas za objave, ob dveh, štirih zjutraj...ni kaj, kapo dol, dobra si.

    Lp, Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna, objavljam ponavadi popoldne ali zvečer, ponoči pa sladko spim! ;-) Verjetno Google šteje svoj čas...

      Izbriši
    2. Super, sem te že mislila vprašati za recept, kako funkcionirati z malo spanja :).
      Sem našla ta posnetek, mi je tudi všeč: http://www.youtube.com/watch?v=THxB_9kkyzg.
      Lahko noč, se vidimo jutri.
      Vesna

      Izbriši
  2. Tako, sreda se bliža in v moji glavi se je delavnica že odvrtela....super bo!
    Prinesla bom material, plastične podloge za na mizo, steklenice za valjanje in igle za luknjice.

    Naredile bomo:

    - eno palčko z motivom cvetja millefiori (lahko se porabi za nakit, oblačenje stekla ali za mokume gane)

    - en oblečen kozarček, nakit/svečnik/krožniček z mokume gane tehniko

    - okrasek s tehniko foto transferja.


    Če ima katera pripomočke za modeliranje, nožke, strojček za valjanje testenin, stekleno posodico-svečnik-vazico, ki bi jo rada oblekla...naj prinese s sabo.

    Dobrodošli tudi vsi piškoti, sokovi...za energijo ;-)

    Se že veselim!

    OdgovoriIzbriši