sobota, 16. junij 2012

Ena, dva - omara je pospravljena!

Ne vem, kako mi vsako pomlad uspe, da med letno garderobo najdem nekaj kratkih majic, ki jih ne potrebujem več. Nekatere so preozke, druge izbledele (ker jih ne perem s saj-veste-čim), nekatere dobijo luknjico ravno tam, kjer se vidi, vedno pa je tudi kakšna sponzorska, ki mi že od vsega začetka ni bila všeč, pa sem vedno mislila, da bo že še prišla prav. Ha, napočil je njihov čas! 
Zadnjič sem na spletu našla idejo, ki me je v trenutku navdušila. Naslednje jutro je bil čas za ŠOPING MAJICO. Enostavno. V 5 minutah majico spremeniš v nakupovalno vrečko. Štopaš? Pa začnimo!


1. (nekaj sekund): Izberi majico, ki jo želiš začarati v vrečko. 

2. (1 minuta) Majico obrneš z notranjo stranjo navzven in ji prešiješ spodnji rob. 


3. (2 minuti) Majico obrežeš ob rokavih, da dobiš ročaje vrečke.
Jaz sem najprej odrezala samo to, kar se vidi na sliki, potem pa še hrbtni del, da je bila odprtina ob "vratnem izrezu" enaka spredaj in zadaj.

 
4. (1 minuta) Vrečki polepšaš spodnje vogale-ušeska. 

5. (nekaj sekund) Vrečko obrneš z zunanjo stranjo navzven, si jo ogledaš in si čestitaš.

















Čirule-čarule, naj se v vrečke spremenijo 
vse majice, ki me v omari jezijo!

3 komentarji:

  1. Waaaaau, super ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res so zanimive. Sonja, si že kakšno naredila?

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa še prav lepo varujemo okolje, ko ne svinjamo s plastiko.

    OdgovoriIzbriši