sobota, 21. april 2012

Gremo v senco!


Sončni dnevi se bližajo z veliko hitrostjo. Šivam klobuček z malo manjšo hitrostjo, ampak še vedno upam, da me ne bodo prehiteli!
Ta vikend bo nastal super oh-in-ah klobuček za Davida. In potem še en za mamico! :-)
Pomagala si bom s tole učno urico

In....končano! Za izdelavo potrebuješ 1-2 uri, odvisno od spretnosti in razpoloženja šivalnega stroja. 
Že pri rezanju kroja sem ugotovila, da bo klobuček prevelik za mojega fanta, zato ga bom naslednjič malo pomanjšala. 


Model je RES simpatičen, zato ga bom sigurno še delala. Moj prvi pa izgleda takole:




3 komentarji:

  1. Krasno, Ana! Za mojega malčka je v nastajanju, spodnja stran je že fertik...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super Metka! Pošlji slikco, ko bo končan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luškan klobuček je :)

    OdgovoriIzbriši